Stampin' Up Color Card Index



Nu de nieuwe In Colors van Stampin' Up zich bij mijn verzameling hebben gevoegd, had ik echt behoefte aan een overzicht. Eerst pakte ik altijd de catalogus erbij om te kijken welke kleur een stukje cardstock was of bij welke serie een kleur hoorde.

When I added the new Stampin' Up In Colors to my collection, I really needed an oversight. At first I always took the catalogue to look what color a piece of cardstock was or to which collection it belonged.




Dus ben ik heerlijk aan de slag gegaan met mijn stampin' pads, cardstock en mijn markers om een setje index-kaartjes te maken, zoals ik ook heb gemaakt voor mijn ponsen.

 So I took my stampin' pads, cardstock and markers and went to work. I made a set of index cards just like the one I made for my punches.




Voor mijn ponsen heb ik zwart cardstock, ATC-formaat, gebruikt en de naam van de pons op de kaartjes vermeld. De geponste kaartjes heb ik daarna in ATC-hoesjes gedaan, gaatje erin gemaakt met de crop-a-dile en aan een ring gedaan. Op deze manier kan ik makkelijk en snel zien of een stempel en een pons bij elkaar passen.

For my punches I used black cardstock, ATC-size, and added the name of the punch. The punched cards were put into ATC-sleeves, punched with the crop-a-dile and bind together with a ring. This way I can see at a glance if a stamp and a punch will fit together.



Voor mijn color-cardindex heb ik witte ATC-kaartjes gebruikt. Ik heb enkele lijnen getrokken op het kaartje, de naam van de kleur met de bijbehorende marker in een hokje geschreven, een hartje gestempeld in dezelde kleur en daarna een hartje geponst van hetzelfde cardstock en dat naast het gestempelde hartje geplakt.

For my color card index I used white ATC cards. I draw some lines on the card, wrote the name of the color with the fitting marker on the card, stamped a heart-shaped image in the same color above it and punched a heart from the same color cardstock and glued that beside the stamped image.




Nu heb ik twee kaart-indexen in een handzaam formaat op mijn bureau liggen en het is een stuk makkelijker in gebruik dan telkens de catalogus te pakken.

Now I have two card-indexes in a small format on my desk and it is way easier to use then grabbing my catalogue every time.


Dit is een overzicht van alle kaartjes, die ik heb gemaakt.
This is an overview from all of the cards, I've created.


Have Fun & Enjoy!
Eveline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...